czwartek, 16 sierpnia 2012

Haul

Dziś prezentuję Wam moje ostatnie dość różnorodne zakupy. :)

Baaardzo spodobały mi się H&M'owskie torebki/kopertówki z w miarę jeszcze nowej kolekcji. Nie mogłam się zdecydować, którą wybrać więc do rączek wpadły mi te dwie ehhehh.


Dziś przyszły do mnie marynarki ze sklepu Mosquito. Sklep zdobył dość dużą renomę wśród blogerek, ale całkiem nie bez powodu, bardzo ciekawe rzeczy mają w swojej ofercie. Już od dawna chciałam kupić jakąś białą marynarkę, ale nie mogłam trafić na taką która by mi przypadła do gustu. Ta z Mosquito jest świetna. Ładnie zrobiona i dobrze leży. (-> tutaj ) Dodatkowo zakupiłam czarną żakietową narzutkę.  (-> tutaj


 Kolejna niecierpliwie wyczekiwana rzecz - botki. Znów, dość długo szukałam tego typu botków i bardzo się cieszę, że w końcu znalazłam! :D Fajnie się prezentują i co najważniejsze są wygodne! Zakupione -> tutaj


 Teraz troszkę kosmetyków. Pianka nadająca objętości włosom Syoss Volume Lift. Ogólnie produkt bardzo fajny, faktycznie swoje zadanie spełnia! Może trochę wysuszać, ale dzięki niej dłużej włosy wyglądają na świeże jak dla mnie to plus bo dość szybko mi sie przetłuszczają. Może troszkę też potem trudniej jest z rozczesaniem.  Zakupiłam również odżywkę Radical wzmacniająco-regenerującą ze skrzypu. Ostatnio dość sporo wypada mi włosów. :/ Wszelkie porady w tym temacie mile widziane! :)


 Szminka Rimmel nr 16 kolekcja Kate Moss. Ma bardzo ładny, ciepły, koralowy odcień, zdjęcie średnio oddaje kolor. :-S

Oczywiście kolekcja lakierów. Eh.. Od lewej: Manhattan & Buffalo nr 11 (pastelowy róż z połyskującymi drobinkami), Manhattan Quick Dry nr 2 (niebieski jeans), Manhattan Lotus Effect nr 51k (neonowy róż), Miss Selene nr 215 (neonowa limonka),  Eveline - odżywka wybielająca płytkę paznokci.


 I ostatni produkt. Peeling do ciała Awokado Bielendy. Zdążyłam już raz go użyć i muszę powiedzieć że ten peeling jest świetny! Świetnie oczyszcza, wygładza i nawilża skórę, w ogóle nie trzeba używać balsamu po kąpieli.Urzekło mnie opakowanie tzn kolorek limonkowy, który ostatnio bardzo polubiłam no i obłędny zapach! Ahh. :)  


3 komentarze:

  1. Zakochałam się w torebkach, marynarkach i peelingu < 3333 Jestem ciekawa jego zapachu : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak pachnie awokado, ale peeling jak dla mnie ma zapach cytrusowy! <3 :)
      Polecam! ;)

      Usuń
  2. kopertówki są piękne!
    ciekawy blog- obserwuję:) i zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)