wtorek, 15 stycznia 2013

Must Have 2013!

Dzisiejszy post to moja lista Must Have, którą chciałabym zrealizować w bliższej lub dalszej przyszłości. Na pewno znów w międzyczasie pojawi się coś co musi zapełnić czy moją szafę czy półkę z kosmetykami hehh, no ale póki co... oto lista:
Co my tu więc mamy. Zacznę od sweterków. Zaczęłam wypełniać szafę zimowymi rzeczami, bo tak naprawdę większość, którą miałam nadaje się już do wyrzucenia... Zaczęłam się przekonywać czy do pasteli czy neonów jesienią czy zimą. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że fajnie wyglądają, tak więc chciałabym mieć w swojej zimowej szafie jakiś neonowy akcent stąd pomysł na sweter. Jako i maniak szarego również szarym sweterkiem nie pogardzę. :) No i ostatnio stałam sie fanem zielonego koloru zwanego 'emerald green' więc marzy mi się ten sweter o tym kolorze i kroju. Co do spodni chodzą za mną woskowane! <3
Z biżuterii za wiele nie ma, spodobała mi się ta bransoletka, a i juz od miesięcy szukam naszyjnika o grubym złotym łańcuchu. Już myślałam ze sie udało, ale niestety uległ destrukcji w trakcie transportu..no niee...:[  ale nic szukam dalej.
Co do butów zakochałam się w tych z Bik Bok i szukam podobnych, które dostępne są w Polsce...ale ciężko z tym. :-S Sandały z H&M z nowej kolekcji również mnie zachwyciły, bo szukałam takich od daaawna. Pasek jednak mógłby być skórzany, bo gumka obawiam się ze może się rozciągać. Na pewno któreś chciałabym zakupić, ale nie mogę się póki co zdecydować czy czarne czy białe. Czy ktoś wie w ogóle czy już są dostępne?
Z kosmetyków rządzi Sleek. <3 Jedna z nowszych paletek "Respect" oraz ''Face Form'' do konturowania czyli bronzer, rozświetlacz i róż.  
Jeśli ktoś wie gdzie zakupić taki zielony sweter, złoty łańcuch, bransoletkę i buty będę wdzięczna za cynk! ;)
To na razie na tyle! Do następnego! ;*

1 komentarz:

  1. Spodnie woskowane.. też ostatnio mi się kołaczą po głowie! Wszystkie sweterki z obrazka mi się podobają, uwielbiam żywe kolory.
    Obserwuję i będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)