środa, 12 czerwca 2013

Must Have Spring/Summer 2013!

Witajcie! Dziś chciałabym się podzielić z Wami moją listą 'Must Have', którą niedawno stworzyłam, więc oto i ona... :)


Przejdę zatem do omówienia pokrótce. Zawsze miałam opory przed zamawianiem rzeczy z zagranicznych sklepów internetowych, jakoś trudno mi było się przekonać i odnośnie płatności, i sporego czasu oczekiwania na przesyłkę, ale gdy zobaczyłam pewną koszulę w Sheinside to stwierdziłam, że muszę ją mieć! :D Ta szyfonowa bluzka koszulowa z motywem ptaszków siedzących na gałęziach po prostu mnie zauroczyła! :) Na liście znajduje się również koszulka z numerem. Już od dawna szukam idealnej dla siebie. Marzy mi się czarna albo biała. Z rzeczy typowo wiosennych sweter z neonowymi przeszyciami z Top Shop.
Uwielbiam motyw kryształów czy minerałów w biżuterii, ciężko jakoś takową dostać w Polsce. Pierścionek z H&M zwrócił moją uwagę choć prawdopodobnie jest z plastiku to pięknie wygląda! Z kosmetyków zainteresował mnie rozświetlający róż 'Sugarbomb' z Benefitu. Dodatkową całkiem niekosmetyczną i niemodową rzeczą jest książka, a raczej dziennik Q&A a Day: 5-year Journal. To taki pięcioletni, pamiątkowy dziennik, gdzie każdego dnia odpowiada się na 1 pytanie po 5ciu latach, a nawet po roku z pewnością miło odczytuje się swoje zapiski. Bardzo mnie zaciekawił. Póki co istnieje tylko w wersji angielskiej.
No i na koniec buty. Szukałam też jakiś czas już czółenek nude, o 'normalnym' do chodzenia obcasie. Jestem również fanką znanych butów Valentino. Te z DeeZee są idealne! Zachowany fason, a do tego wygodny obcas. Minusem tylko w tym sklepie jest to, że zawsze jak patrze to te buty są niedostępne (z resztą każde, które mi się podobają eh..), więc trzeba czatować... I ostatnie buciki z CCC jako prawie, że odwzorowane sandały z Zary, kto by się spodziewał heh. Co do koloru to ciężko zdecydować, nawet w sumie nie wiem czy są jeszcze dostępne. 

I to na tyle póki co. Pozostaje mi tylko czekać na przesyłki i polować na resztę rzeczy.

Coś i Wam się spodobało? :)

Do następnego! ;*

2 komentarze:

  1. Też próbuję upolować idealną koszulkę z numerem. Jeszcze takiej nie znalazłam :/ Pięknie wyglądasz w stylizacji z poprzedniego posta!!! Świetny, uniwersalny zestaw i super dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)