piątek, 13 września 2013

Haul

Dziś będzie krótki haul. Ostatnio jakoś niewiele kupuje rzeczy, nie mam jakiejś specjalnej listy Must Have na ten sezon, choć pewnie parę rzeczy by się znalazło.
A właśnie z pewnością jedną z nich jest bluza z numerem. A nawet dwie (a może więcej) :P. Na lato szukałam koszulki, jednak jakoś nie znalazłam takiej, która by mi odpowiadała, więc 'napaliłam' się na bluzy i znalazłam idealne. :D Uwielbiam je! Te kupiłam na Allegro i do tego tanio. Z tego względu obawiałam się słabej jakości, ale są świetne! Cienkie, ale miłe w dotyku. Jeśli chodzi o nadruk to pewnie trzeba będzie uważać przy praniu, ale ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona. :)

 Bluzy 'Brooklyn 76'

Sweterek H&M

Koszula Jeansowa H&M

Spódnica 'maxi' 
Kupiona na Allegro (-> tutaj)

Serum Estee Lauder 'Advanced Night Repair'
Już kiedyś miałam to serum 15ml teraz zdecydowałam się na 30 ml i ogólnie mogę powiedzieć, że je uwielbiam! To serum naprawcze oraz nawilżające i ochraniające, wspomaga proces regeneracji skóry, redukuje drobne zmarszczki w zauważalny sposób. Także polecam! :)

Szampon Cece Med + 'Damaged & Dry Hair'
Zakupiony w Rossmanie do przetestowania. 
 

Na tą chwilę to by było na razie tyle! 
Miłego piątku 13go! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)