poniedziałek, 13 lipca 2015

MUST HAVE Summer 2015

Hej Kochani! Lato w pełni pomyślałam więc, że zrobię post letni 'Must Have'. Trochę mi się nazbierało na mojej liście zakupów, choć znowuż nie tak wiele. ;)

 

1. White Half Sleeve Floral Pockets Kimono SHEINSIDE - śliczna narzutka, od razu przypadła mi do gustu i skojarzyła z latem. <3
2. Black Crochet Detail Hollow With Tassel Blouse SHEINSIDE - bardzo ciekawa bluzka idealna na plażę.
3. Black Round Neck SIX 66 Print Vest SHEINSIDE - świetna koszulka, niestety już niedostępna na stronie :-S mam nadzieję, że jeszcze będzie. Jeśli gdzieś widzieliście taką będę wdzięczna za cynk! ;) 
4. Spodnie z przetarciami i dziurami - te akurat są przykładowe, szukam idealnych dla siebie. 
5. Petite Bardot Top TOPSHOP - bluzka idealna na lato!
6. Kingdom Ghillie Pointed Shoes TOPSHOP - balerinki może tu na tym zdjęciu nie wyglądają jakoś fajnie, ale na stopie prezentują się rewelacyjnie! <3 Tylko czemu takie drogie! :/ 
7. Buty Superstar II Adidas Original ADIDAS - tych butów chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. :) Już od dawna szukałam jakis fajnych białych butów i nie przesadnie drogich. Padło na te. Już idą do mnie :D  i całkiem niedrogo udało mi się je kupić.   
8. CC Cream Body Perfector Krem korygujący BIELENDA - gdy trzeba wystawić na światło dzienne blade nogi..., wyrównuje koloryt i zakrywa niedoskonałości na ciele. 
9. Metalic Flash Tattoos - metaliczne tatuaże, przepięknie wyglądają zwłaszcza na opalonej skórze! Tatuaż i biżuteria w jednym. Zakochałam się. :)  

To by było póki co na tyle, na pewno niektóre z tych rzeczy pojawią się w następnym Haul'u. ;) Miłego dnia! Buźka!   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)